Follow us on Facebook

Our Vision



M.D Network di tubuhkan untuk mengumpul seramai mungkin ahli untuk bergabung di bawah satu group network yang dinamakan M.D Network.

M membawa makna M.E.S.T.I sementara Daimond merupakan satu batu yang sangat berharga yang menjadi impian setiap orang. Bagaimana kita ingin mencapai impian kita daimond?
* Bagaimana proses batu itu menjadi daimond ?

Kita harus MESTI mencapai impian Daimond sekiranya kita bersabar dan mengikuti segala langkah-langkah untuk merealisasikan impian kita.jangan benarkan orang lain mencuri IMPIAN kita


M- MENTOR.
Untuk berjaya dalam perniagaan,pertama-tama sekali ialah anda mesti mencari seorang mentor yang dapat anda jadikan sebagai seorang guru yang dapat membimbing anda mencapai IMPIAN anda.

Seorang mentor yang memang mahir didalam bidang perniagaan dan mempunyai ilmu kemahiran yang sangat mendalam dalam bidangnya.Hanya " duplicate " 100% cara mentor anda yang sememangnya sudah terbukti dan InsyaAllah anda akan terpaksa berjaya.



                                       E- EMOSI +ILMU.

Emosi yang tinggi untuk berjaya mesti ada dalam setiap ahli  M.D Network Group dimana setiap orang akan mempunyai satu perasaan  dari dalam diri yang membara dan mahu mencapai kejayaan yang luarbiasa.Inilah yang akan memberi kita kekuatan untuk terus berjaya dalam bisnes kerana dunia bisnes ini mempunyai banyak dugaan dan cabaran yang harus ditempuhi oleh setiap orang ahli.

Selain itu setiap orang ahli juga harus mempunyai ilmu yang tinggi mengenai bisnes yang ingin dijalankan dan cara yang paling berkesan ialah melalui kaedah peniruan. Anda hanya perlu meniru apa yang mentor anda ajar sahaja.



                                         S- SISTEM


Setiap orang yang berjaya dalam M.D Network telah meninggalkan satu track record yang yang superb bagaimana mereka berjaya iaitu dengan mengikuti sistem yang diajar.Hanya duplicate 100% dan anda pasti akan terpaksa berjaya.


  T- TINDAKAN

Rahsia ke empat untuk berjaya didalam perniagaan ialah kuasa TINDAKAN .Kita akan lebih mudah  untuk mencapai kejayaan jika kita: FAST ACTION FAST RESULT.
Untuk berjaya kita perlu bertindak pantas......

[Kuasa Tindakan adalah kuasa kejayaan]

Saya sangat percaya dengan the power of Action & Movement selain dari kita berdoa kepadaNya.

Ramai yang melolong kononnya mahu perbaiki hidup dan kewangan mereka melalui perniagaan tetapi bertahun-tahun belum berniaga.

Ramai yang melolong-lolong tertekan dengan keadaan ekonomi mereka tetapi mereka tidak ada kuasa tindakan yang luar biasa.

Kenapa kelas saya dimulakan dengan pergerakan badan? Kerana ia simbolik kepada sesuatu perubahan paling segera & senang dibuat bila badan kita ringan bergerak atau biasa digerakkan.

Kebanyakkan orang duduk di satu tempat dan tidak mahu mulakan pergerakan atau tindakan TETAPI expect perubahan akan berlaku kepada tahap kewangan mereka.

Hanya mereka yang berani bertindak luar biasa hari ini akan mendapat hasil yang luar biasa esok hari. Tetapi ia perlu disuluh dengan ilmu yang terbukti berkesan.
                                                                                     Perkongsian dari ‪# Dr ‎AzizanOsman
                                      
                                        I : Impian

Pasang impian anda dan sejauhmana anda serius tentang impian anda.Adakah anda membiarkan impian anda dicuri oleh orang lain,diperlekeh-lekehkan oleh rakan-rakan anda,keluarga dan orang tersayang anda.

Untuk berjaya anda mesti mencari sebab mengapa anda menceburi bisnes ini.dan kejar impian anda dari sekarang hingga anda berjaya mencapai impian anda.

small dream = big  problem
big dream = small problem
 biggest dream = no problem at all

join mdnetworkgroup 017 2302468


No comments:

Post a Comment